۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۲۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

کنترل هوشمند نانوایی‌ها تخلفات را کاهش داده است

کنترل هوشمند نانوایی‌ها تخلفات را کاهش داده است

قزوین - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه کیسه‌های آرد تولیدی در استان بارکد دار می‌شود، گفت: کنترل هوشمند نانوایی‌ها تخلفات را کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا افلاطونی در نشست آموزشی نانوایان استان قزوین گفت: کیسه‌های آرد در این استان با هدف نظارت هوشمند و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه تا پایان سال جاری بارکددار خواهند شد.

وی افزود: با این اقدام از ابتدا که گندم کشاورز خریداری می‌شود ثبت شده و پس از ورود به کارخانه تولید آرد و خروج تا نانوایان قابلیت رصد و کنترل دارد.

افلاطونی عنوان کرد: امروز به واسطه کنترل‌های هوشمند در واحدهای نانوایی و همچنین وجود دستگاه‌های کارتخوان میزان تخلفات کمتر شده و رضایت نسبی شهروندان را فراهم ساخته است.

وی در پایان یادآور شد: اکثر نانوایان ما انسان‌هایی شریف و زحمتکش هستند و ما در کنار نانوایان هستیم و انتظار داریم برای بهبود کمی و کیفی نان مردم باید از همه ایده‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کرد.

کد خبر 5631578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 0
      سلام تنها مشکل استان نان نیست مشکل اراضی وساخت سازهای غیر مجاز رابگیرید تا نسل آینده زمینی برای گشت داشته باشد افراد کار بلد در راس امور جهاد گشاورزی بیاد۷۹۵
    • ع IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 0
      خیلی از آدم های شریف هستند حاضرند درخدمت باشند ومشکلات وگرفتارهای گشاورزان را صادقانه انعکاس بدند وراهکار ارائه بدند چرا که با این روش که پیش میره قطعا چند سال بعدجهاد گشاورزی وجود نخواهد ماند چرا که زمین گشاورزی وجود نخواهد ماند خداوند انشالله به داد نسل آینده برسه